שאלות שכיחות

בית | שאלות שכיחות

שאלות פופולאריות

‫איך‬ ‫אני‬ ‫יכול‬ ‫להתקדם‬ ‫בתהליך‬ ‫הזמנת‬ ‫מחשב?‬

‫תהליך‬ ‫הזמנת‬ ‫מחשב‬ ‫הוא‬ ‫פשוט‬ ‫ונוח‪.‬‬ ‫אתה‬ ‫יכול‬ ‫לצפות‬ ‫במגוון‬ ‫המחשבים‬ ‫הזמינים‬ ‫באתר‬ ‫שלנו‬
‫ולבחור ‬‫את‬ ‫הדגם‬ ‫המתאים‬ ‫לך‪.‬‬

‫לאחר‬ ‫מכן‪,‬‬ ‫תוכל‬ ‫להוסיף‬ ‫את‬ ‫המוצרים‬ ‫לעגלת‬ ‫הקניות‬ ‫שלך‬ ‫ולהשלים‬ ‫את‬
‫התהליך‬‫בתשלום‬ ‫מאובטח‪.‬‬

‫האם‬ ‫יש‬ ‫אחריות‬ ‫על‬ ‫המחשבים‬ ‫שאתם‬ ‫משווקים?‬

‫כן‪,‬‬ ‫אנו‬ ‫מספקים‬ ‫אחריות‬ ‫על‬ ‫כל‬ ‫המחשבים‬ ‫שאנו‬ ‫משווקים‪.‬‬ ‫האחריות‬ ‫היא‬ ‫בדרך‬ ‫כלל‬ ‫מספר‬ ‫חודשים‬ ‫או‬‫ שנים‬ ‫מתאריך‬ ‫הרכישה‬ ‫וכוללת‬ ‫תיקונים‬ ‫חינם‬ ‫או‬ ‫החלפה‬ ‫במקרה‬ ‫של‬ ‫תקלה‬ ‫חומרה‪.‬‬ ‫ניתן‬ ‫לקרוא‬ ‫את‬ ‫תנאי‬‫ האחריות‬ ‫המלאים‬ ‫באתר‬ ‫שלנו‪.‬‬

‫איך‬ ‫מתנהל‬ ‫תהליך‬ ‫המשלוח‬ ‫והאספקה‬ ‫של‬ ‫המחשבים?‬

‫אנו‬ ‫מתחייבים‬ ‫לספק‬ ‫את‬ ‫המחשבים‬ ‫במהירות‬ ‫וביעילות‪.‬‬ ‫לאחר‬ ‫ההזמנה‪,‬‬ ‫תתקבל‬ ‫אישור‬ ‫ותשלח‬ ‫עדכון‬‫ בנוגע‬ ‫למשלוח‪.‬‬ ‫אנו‬ ‫משתמשים‬ ‫בשירותי‬ ‫משלוח‬ ‫מהירים‬ ‫ומהימנים‬ ‫למסירה‬ ‫בזמן‪.‬‬ ‫תקבל‬ ‫גם‬ ‫מספר‬ ‫מעקב ‬‫שתוכל‬ ‫להשתמש‬ ‫בו‬ ‫כדי‬ ‫לעקוב‬ ‫אחרי‬ ‫ההגעה‬ ‫של‬ ‫המשלוח‬ ‫שלך‪.‬‬

יש שאלה? צריך טיפ?

אם אינך מוצא את מה שאתה מחפש, אנו שמחים לענות על כל שאלה שיש לך. אנא אל תהסס לפנות אלינו באופן אישי באמצעות המידע המופיע להלן, או שאתה יכול לשלוח את שאלתך באמצעות הטופס בדף צור קשר.

פרטי התקשרות

קישורי מדיה חברתית

‫שאלות‬‫לגבי‬ ‫ציוד‬ ‫מעודפי‬ ‫תצוגה‬ ‫ומחודשים‬

‫מהן‬ ‫הבדיקות‬ ‫הקפדניות‬ ‫שעובר‬ ‫המחשב‬ ‫המחודש‬ ‫לפני‬ ‫שהוא‬ ‫מוצע‬ ‫למכירה?‬

‫כל‬ ‫מחשב‬ ‫מחודש‬ ‫שאנו‬ ‫משווקים‬ ‫עובר‬ ‫תהליך‬ ‫בדיקה‬ ‫מקיף‬ ‫וקפדני‪.‬‬ ‫התהליך‬ ‫כולל‬ ‫בדיקה‬ ‫של‬ ‫כל‬ ‫הרכיבים‬‫החומריים‬ ‫והתוכנתיים‬ ‫של‬ ‫המחשב‪,‬‬ ‫בדיקת‬ ‫הביצועים‬ ‫והיכולות‬ ‫שלו‪,‬‬ ‫ובדיקה‬ ‫של‬ ‫מראה‬ ‫המחשב‬ ‫ותצורתו‬‫הכללית‪.‬‬ ‫רק‬ ‫לאחר‬ ‫שהמחשב‬ ‫עובר‬ ‫בהצלחה‬ ‫את‬ ‫כל‬ ‫הבדיקות‪,‬‬ ‫הוא‬ ‫מוכן‬ ‫למכירה‬ ‫ללקוחותינו‪.‬‬

‫איך‬ ‫אני‬ ‫יכול‬ ‫להיות‬ ‫בטוח‬ ‫שהמחשב‬ ‫המחודש‬ ‫שאני‬ ‫רוכש‬ ‫תואם‬ ‫לסטנדרטים‬ ‫האיכותיים?‬

‫אנו‬ ‫מתחייבים‬ ‫למכירת‬ ‫מחשבים‬ ‫מחודשים‬ ‫שעוברים‬ ‫את‬ ‫סטנדרטי‬ ‫האיכות‬ ‫הגבוהים‬ ‫ביותר‪.‬‬ ‫כל‬ ‫מחשב‬‫שאנו‬ ‫משווקים‬ ‫עובר‬ ‫בדיקות‬ ‫מקיפות‬ ‫ומפורטות‬ ‫על‬ ‫ידי‬ ‫צוות‬ ‫טכנאים‬ ‫מיומנים‪.‬‬ ‫אנו‬ ‫מוודאים‬ ‫שהמחשבים‬‫מגיעים‬ ‫ללקוחותינו‬ ‫במצב‬ ‫מעולה‬ ‫ושהם‬ ‫עומדים‬ ‫בסטנדרטים‬ ‫הגבוהים‬ ‫ביותר‬ ‫בתחום‪.‬‬

‫מה‬ ‫משמעות‬ ‫אחריות‬ ‫מלאה‬ ‫על‬ ‫מחשב‬ ‫מחודש‬ ‫ומה‬ ‫היא‬ ‫כוללת?‬

אחריות‬ ‫מלאה‬ ‫על‬ ‫מחשב‬ ‫מחודש‬ ‫מבטיחה‬ ‫לך‬ ‫שאנו‬ ‫נתמוך‬ ‫במוצר‬ ‫לכל‬ ‫אורך‬ ‫תקופת‬ ‫האחריות‪.‬‬ ‫אם‬‫יתרחשו‬ ‫תקלות‬ ‫חומרה‬ ‫או‬ ‫בעיות‬ ‫טכניות‬ ‫במחשב‬ ‫במהלך‬ ‫תקופת‬ ‫האחריות‪,‬‬ ‫נתקן‬ ‫את‬ ‫התקלה‬ ‫בחינם‬‫נפשי‬‫וביטחון‬ ‫כלפי‬ ‫המוצר‬ ‫שאתה‬ ‫רוכש‪.‬‬

‫איך‬ ‫ניתן‬ ‫לקבל‬ ‫פרטים‬ ‫נוספים‬ ‫אודות‬ ‫התהליך‬ ‫שבו‬ ‫עובר‬ ‫המחשב‬ ‫המחודש‬ ‫לפני‬ ‫המכירה?‬

‫אנו‬ ‫דואגים‬ ‫לשקיפות‬ ‫ומספקים‬ ‫לך‬ ‫פרטים‬ ‫מפורטים‬ ‫על‬ ‫תהליך‬ ‫הבדיקה‬ ‫והתחזוקה‬ ‫שעוברים‬ ‫המחשבים‬‫המחודשים‬ ‫לפני‬ ‫המכירה‪.‬‬ ‫באתר‬ ‫שלנו‪,‬‬ ‫תוכל‬ ‫למצוא‬ ‫מידע‬ ‫על‬ ‫השלבים‬ ‫השונים‬ ‫שעובר‬ ‫המחשב‪,‬‬‫כולל‬ ‫הבדיקות‬ ‫המבצעות‬ ‫והתהליך‬ ‫הכולל‪.‬‬ ‫ניתן‬ ‫גם‬ ‫ליצור‬ ‫קשר‬ ‫עם‬ ‫צוות‬ ‫התמיכה‬ ‫שלנו‬ ‫ולקבל‬ ‫תשובות‬‫לכל‬ ‫שאלה‬ ‫נוספת‬ ‫שיש‬ ‫לך‪.‬‬

‫מהם‬ ‫היתרונות‬ ‫של‬ ‫רכישת‬ ‫מחשב‬ ‫מחודש‬ ‫עם‬ ‫אחריות‬ ‫מלאה‬ ‫בהשוואה‬ ‫לרכישת‬ ‫מחשב‬ ‫חדש?‬

‫רכישת‬ ‫מחשב‬ ‫מחודש‬ ‫עם‬ ‫אחריות‬ ‫מלאה‬ ‫מציעה‬ ‫מספר‬ ‫יתרונות‪.‬‬ ‫ראשית‪,‬‬ ‫אתה‬ ‫מקבל‬ ‫מחשב‬ ‫במחיר‬‫נמוך‬ ‫יותר‬ ‫ממחשב‬ ‫חדש‬ ‫באותה‬ ‫התצורה‬ ‫והתכונות‪.‬‬ ‫בנוסף‪,‬‬ ‫המחשב‬ ‫המחודש‬ ‫עובר‬ ‫בדיקות‬ ‫קפדניות‬‫ומקבל‬ ‫אחריות‬ ‫מלאה‪,‬‬ ‫מה‬ ‫שמעניק‬ ‫לך‬ ‫שקט‬ ‫נפשי‬ ‫והגנה‬ ‫על‬ ‫ההשקעה‬ ‫שלך‪.‬‬ ‫גם‬ ‫אם‬ ‫יתרחשו‬ ‫תקלות‪,‬‬‫אתה‬ ‫מקבל‬ ‫שירות‬ ‫טכני‬ ‫מקצועי‬ ‫ותיקון‬ ‫חינם‬ ‫תחת‬ ‫האחריות‪.‬‬

‫האם‬ ‫המחשבים‬ ‫המחודשים‬ ‫זמינים‬ ‫בכל‬ ‫הדגמים‬ ‫והתצורות‬ ‫או‬ ‫יש‬ ‫הגבלות‬ ‫מסוימות?‬

‫אנו‬ ‫מציעים‬ ‫מגוון‬ ‫רחב‬ ‫של‬ ‫מחשבים‬ ‫מחודשים‬ ‫בגלם‬ ‫דגמים‬ ‫ותצורות‬ ‫שונות‪.‬‬ ‫יש‬ ‫לנו‬ ‫מבחר‬ ‫רחב‬ ‫של‬‫מחשבים‬ ‫ניידים‪,‬‬ ‫מחשבים‬ ‫שולחניים‪,‬‬ ‫מחשבים‬ ‫גיימינג‬ ‫ועוד‪.‬‬ ‫כל‬ ‫דגם‬ ‫מגיע‬ ‫עם‬ ‫תצורות‬ ‫ותכונות‬ ‫שונות‪,‬‬ ‫ואתה‬‫יכול‬ ‫לבחור‬ ‫את‬ ‫הדגם‬ ‫המתאים‬ ‫לך‬ ‫בהתאם‬ ‫לצרכים‬ ‫שלך‪.‬‬ ‫אנחנו‬ ‫ממליצים‬ ‫לעיין‬ ‫במבחר‬ ‫המוצרים‬ ‫באתר‬‫שלנו‬ ‫כדי‬ ‫לראות‬ ‫את‬ ‫הדגמים‬ ‫הזמינים‬ ‫ואת‬ ‫התצורות‬ ‫שלהם‪.‬‬

‫מה‬ ‫התהליך‬ ‫לבדיקת‬ ‫האיכות‬ ‫של‬ ‫המחשבים‬ ‫המחודשים‬ ‫ואיך‬ ‫זה‬ ‫משתנה‬ ‫בין‬ ‫הדגמים‬ ‫השונים?‬

‫תהליך‬ ‫בדיקת‬ ‫האיכות‬ ‫של‬ ‫המחשבים‬ ‫המחודשים‬ ‫כולל‬ ‫בדיקה‬ ‫מקיפה‬ ‫של‬ ‫כל‬ ‫הרכיבים‬ ‫והתכונות‬ ‫של‬‫המחשב‪.‬‬ ‫התהליך‬ ‫כולל‬ ‫בדיקה‬ ‫של‬ ‫החומרה‪,‬‬ ‫התוכנה‪,‬‬ ‫היכולות‬ ‫הפונקציונליות‬ ‫והביצועים‪.‬‬ ‫תהליך‬ ‫בדיקת‬‫האיכות‬ ‫יכול‬ ‫להשתנות‬ ‫בין‬ ‫הדגמים‬ ‫השונים‬ ‫בהתאם‬ ‫למפרט‬ ‫ותצורה‬ ‫של‬ ‫המחשב‪.‬‬ ‫בכל‬ ‫מקרה‪,‬‬ ‫אנו‬ ‫מבצעים‬‫בדיקה‬ ‫קפדנית‬ ‫שבודקת‬ ‫את‬ ‫האיכות‬ ‫התקינות‬ ‫של‬ ‫כל‬ ‫מחשב‬ ‫מחודש‬ ‫שאנו‬ ‫משווקים‪.‬‬

‫מה‬ ‫קורה‬ ‫אם‬ ‫אני‬ ‫מגלה‬ ‫תקלה‬ ‫במחשב‬ ‫מחודש‬ ‫לאחר‬ ‫קנייתו?‬

‫אם‬ ‫אתה‬ ‫מגלה‬ ‫תקלה‬ ‫במחשב‬ ‫מחודש‬ ‫לאחר‬ ‫קנייתו‬ ‫במסגרת‬ ‫תקופת‬ ‫האחריות‪,‬‬ ‫תוכל‬ ‫ליצור‬ ‫קשר‬‫עם‬ ‫צוות‬ ‫התמיכה‬ ‫שלנו‪.‬‬ ‫צוות‬ ‫התמיכה‬ ‫יספק‬ ‫לך‬ ‫הנחיות‬ ‫מפורטות‬ ‫לגבי‬ ‫התהליך‬ ‫הבא‪.‬‬ ‫ניתן‬ ‫להעביר‬ ‫את‬‫המחשב‬ ‫לבדיקה‬ ‫ותיקון‬ ‫במעבדה‬ ‫שלנו‬ ‫או‬ ‫לקבוע‬ ‫את‬ ‫הפרטים‬ ‫לגבי‬ ‫שילוח‬ ‫המחשב‬ ‫אלינו‬ ‫לתיקון‪.‬‬ ‫אנו‬ ‫דואגים‬‫לתקן‬ ‫את‬ ‫התקלות‬ ‫במהירות‬ ‫ובמקצועיות‬ ‫על‬ ‫מנת‬ ‫להבטיח‬ ‫את‬ ‫הביצועים‬ ‫האופטימליים‬ ‫של‬ ‫המחשב‬‫שרכשת‪.‬‬

שאלות כלליות

‫האם‬ ‫אפשר‬ ‫להביא‬ ‫את‬ ‫המחשב‬ ‫לבדיקה‬ ‫נוספת‬ ‫או‬ ‫לתקן‬ ‫במקרה‬ ‫של‬ ‫תקלה‬ ‫בתקופת‬ ‫האחריות?‬

‫כן‪,‬‬ ‫אנחנו‬ ‫מקבלים‬ ‫מחשבים‬ ‫לבדיקה‬ ‫נוספת‬ ‫או‬ ‫לתקון‬ ‫במקרה‬ ‫של‬ ‫תקלה‬ ‫בתקופת‬ ‫האחריות‪.‬‬ ‫אם‬ ‫יש‬‫לך‬ ‫חששות‬ ‫או‬ ‫בעיות‬ ‫טכניות‪,‬‬ ‫ניתן‬ ‫ליצור‬ ‫קשר‬ ‫עם‬ ‫צוות‬ ‫התמיכה‬ ‫שלנו‬ ‫ולקבוע‬ ‫את‬ ‫הפרטים‬ ‫הנדרשים‬ ‫לגבי‬‫הבדיקה‬ ‫או‬ ‫התיקון‬ ‫של‬ ‫המחשב‪.‬‬ ‫אנו‬ ‫מבצעים‬ ‫תהליכי‬ ‫בדיקה‬ ‫ותיקון‬ ‫על‬ ‫ידי‬ ‫טכנאים‬ ‫מיומנים‬ ‫ומוסמכים‪,‬‬‫כדי‬ ‫להבטיח‬ ‫את‬ ‫תקינותו‬ ‫וביצועיו‬ ‫האופטימליים‬ ‫של‬ ‫המחשב‪.‬‬

‫מהם‬ ‫היתרונות‬ ‫של‬ ‫רכישת‬ ‫מחשב‬ ‫חדש‬ ‫בניגוד‬ ‫למחשב‬ ‫מחודש?‬

‫רכישת‬ ‫מחשב‬ ‫חדש‬ ‫מאפשרת‬ ‫לך‬ ‫ליהנות‬ ‫מספר‬ ‫יתרונות‪.‬‬ ‫בעיקר‪,‬‬ ‫אתה‬ ‫מקבל‬ ‫מוצר‬ ‫חדש‬ ‫ומעודכן‬ ‫טכנולוגית‪,‬‬‫עם‬ ‫אחריות‬ ‫מלאה‬ ‫מהיצרן‪.‬‬ ‫זה‬ ‫מבטיח‬ ‫יציבות‬ ‫וביצועים‬ ‫מיטביים‪,‬‬ ‫תמיכה‬ ‫טכנית‬ ‫מקצועית‬ ‫ואפשרות‬‫לשדרגות‬ ‫ותמיכה‬ ‫עתידית‪.‬‬

‫איך‬ ‫אני‬ ‫יכול‬ ‫לבחור‬ ‫את‬ ‫המחשב‬ ‫המתאים‬ ‫לצרכי‬ ‫האישיים‬ ‫שלי?‬

‫כדי‬ ‫לבחור‬ ‫את‬ ‫המחשב‬ ‫המתאים‬ ‫לך‪,‬‬ ‫יש‬ ‫לקחת‬ ‫בחשבון‬ ‫מספר‬ ‫גורמים‪.‬‬ ‫כמה‬ ‫מהם‬ ‫כוללים‪:‬‬ ‫השימושים‬‫שלך‬ ‫למחשב‪,‬‬ ‫התקציב‬ ‫שלך‪,‬‬ ‫תכונות‬ ‫ויכולות‬ ‫המחשב‬ ‫הנדרשות‬ ‫לך‬ ‫והעדפות‬ ‫אישיות‪.‬‬ ‫אנו‬ ‫מספקים‬‫מגוון‬ ‫רחב‬ ‫של‬ ‫מחשבים‬ ‫חדשים‬ ‫ומחודשים‪,‬‬ ‫ואתה‬ ‫יכול‬ ‫לקרוא‬ ‫את‬ ‫המפרטים‬ ‫והתכונות‬ ‫של‬ ‫כל‬ ‫מוצר‬‫כדי‬ ‫לקבל‬ ‫החלטה‬ ‫מושכלת‪.‬‬

‫איך‬ ‫אני‬ ‫יכול‬ ‫להזמין‬ ‫מחשב‬ ‫ולשלם‬ ‫בצורה‬ ‫מאובטחת?‬

‫אנחנו‬ ‫מספקים‬ ‫מערכת‬ ‫תשלום‬ ‫מאובטחת‬ ‫ופשוטה‪.‬‬ ‫תוכל‬ ‫לבצע‬ ‫את‬ ‫התשלום‬ ‫באמצעות‬ ‫כרטיס‬ ‫אשראי‬‫או‬ ‫שירותים‬ ‫אחרים‬ ‫שמאפשרים‬ ‫תשלומים‬ ‫מאובטחים‪.‬‬ ‫אנו‬ ‫דואגים‬ ‫לסיום‬ ‫העסקה‬ ‫באופן‬ ‫מאובטח‬ ‫ולא‬‫נשמור‬ ‫את‬ ‫פרטי‬ ‫התשלום‬ ‫שלך‪.‬‬

‫האם‬ ‫אני‬ ‫יכול‬ ‫להחזיר‬ ‫או‬ ‫להחליף‬ ‫את‬ ‫המחשב‬ ‫אם‬ ‫הוא‬ ‫לא‬ ‫מתאים‬ ‫לצרכי‬ ‫היישום‬ ‫שלי?‬

‫כן‪,‬‬ ‫אנחנו‬ ‫מציעים‬ ‫מדיניות‬ ‫החזרות‬ ‫והחלפות‪.‬‬ ‫אם‬ ‫המחשב‬ ‫אינו‬ ‫מתאים‬ ‫לצרכיך‬ ‫או‬ ‫אם‬ ‫נתקלת‬ ‫בבעיה‬‫טכנית‪,‬‬ ‫תוכל‬ ‫ליצור‬ ‫קשר‬ ‫איתנו‬ ‫במשך‬ ‫תקופה‬ ‫של‬ ‫‪30‬‬ ‫יום‬ ‫לצורך‬ ‫החזרה‬ ‫או‬ ‫החלפה‪.‬‬ ‫יש‬ ‫לקרוא‬ ‫את‬ ‫מדיניות‬‫ההחזרות‬ ‫שלנו‬ ‫כדי‬ ‫להבין‬ ‫את‬ ‫התנאים‬ ‫המדויקים‪.‬‬

‫האם‬ ‫אתם‬ ‫מתמחים‬ ‫במחשבים‬ ‫ספציפיים‬ ‫או‬ ‫יש‬ ‫לכם‬ ‫מבחר‬ ‫רחב‬ ‫של‬ ‫דגמים?‬

‫אנחנו‬ ‫מציעים‬ ‫מגוון‬ ‫רחב‬ ‫של‬ ‫מחשבים‪,‬‬ ‫כולל‬ ‫מחשבים‬ ‫ספציפיים‬ ‫לצרכים‬ ‫שונים‪.‬‬ ‫תוכל‬ ‫למצוא‬ ‫עמוד‬‫המוצרים‬ ‫שלנו‬ ‫כדי‬ ‫לראות‬ ‫את‬ ‫הדגמים‬ ‫הזמינים‬ ‫ואת‬ ‫הפרטים‬ ‫המלאים‬ ‫על‬ ‫כל‬ ‫מוצר‪.‬‬ ‫תוכל‬ ‫למצוא‬ ‫מחשבים‬‫ניידים‪,‬‬ ‫מחשבי‬ ‫שולחן‪,‬‬ ‫מחשבי‬ ‫גיימינג‬ ‫ועוד‪,‬‬ ‫כל‬ ‫אחד‬ ‫מתוך‬ ‫מגוון‬ ‫מותאם‬ ‫לצרכים‬ ‫שונים‪.‬‬

‫האם‬ ‫ניתן‬ ‫להוסיף‬ ‫תוספות‬ ‫ואביזרים‬ ‫למחשב‬ ‫בעת‬ ‫הרכישה?‬

‫כן‪,‬‬ ‫תוכל‬ ‫להוסיף‬ ‫תוספות‬ ‫ואביזרים‬ ‫למחשב‬ ‫בעת‬ ‫הרכישה‪.‬‬ ‫בדף‬ ‫המוצר‬ ‫של‬ ‫המחשב‬ ‫תמצא‬ ‫אפשרות‬‫להוספת‬ ‫אביזרים‬ ‫נלווים‬ ‫כמו‬ ‫עכברים‪,‬‬ ‫מקלדות‪,‬‬ ‫מסכים‬ ‫נוספים‬ ‫ועוד‪.‬‬ ‫תוכל‬ ‫לבחור‬ ‫את‬ ‫התוספות‬ ‫הרצויות‬‫והן‬ ‫יתווספו‬ ‫עגלת‬ ‫הקניות‬ ‫שלך‬ ‫ביחד‬ ‫עם‬ ‫המחשב‪.‬‬