Uncategorized

השימושים הרבים בצגי מסך מגע

האייפון, שהוצג על ידי אפל בע"מ, משתמש בטכנולוגיית מסך מגע המאפשרת למשתמשים לתפעל נתונים בקלות ובמהירות. זמן קצר לאחר מכן הוצג האייפוד טאץ', שהשתמש באותה טכנולוגיה. מסכי מגע קיימים כבר זמן מה, אך רק לאחרונה הם הפכו פופולריים הודות לעיצוב האינטואיטיבי של אפל ותשומת הלב לפרטים במערכות ההפעלה שלהם. עם התפוצצות מחשבי כף היד עם מסך מגע, אנשים רבים תוהים אם יש להם את אותה חוויית מחשוב כמו iPhone או iPod touch ומה המטרה של מסכי מגע.

ניתן להשתמש בצגי מסך מגע למטרות שימושיות רבות. כיום ישנם גדלים וסוגים שונים. רוב הצגים המודרניים עובדים עם Windows XP ו- Vista עם מנהלי ההתקנים המתאימים המאפשרים למחשב לפרש נגיעות צג כתנועות עכבר. באפשרותך גם לעבוד עם מערכות הפעלה אחרות כגון Macintosh ו- Linux, כל עוד היצרן מספק את מנהלי ההתקן הדרושים.

השימוש הפופולרי בצגי מגע נקרא "מחשבי רכב" (רשתות מחשבים לרכב). התקנים אלה מותקנים במכוניות כדי לשפר את חוויית המולטימדיה ולספק תכונות נוספות שמערכות סטריאו מסורתיות ברכב אינן יכולות. צפייה בסרטים, עיון באלבומים של מוסיקה או גלישה באינטרנט יכולים להיעשות בקלות באמצעות צג מסך המגע המותקן במקום מערכת הסטריאו ברכב.

שימוש אפשרי נוסף לצגי מגע הוא קמעונאות או תעשיית המזון. מסך מגע לקבלת הזמנות, קבלת תשלומים או עיון בפריטים במהירות לא רק חוסך מקום שולחן יקר, אלא גם מציע לעובדים וללקוחות ממשק משתמש אינטואיטיבי. לאחרונה, צגים שטוחים עם מסך מגע החליפו CRT או מסכים גדולים יותר, וחסכו להם יותר מקום.

לצגי מגע יש מגבלות. הניגודיות של צג זה אינה טובה כמו צג רגיל. הסיבה לכך היא חיישני מגע שונים שיש לכלול בצג מסך מגע כדי לדמות עכבר. מכשול נוסף הוא העלות. מסכי מגע בדרך כלל עולים קצת יותר מצגים רגילים בגלל החיישנים המובנים הנוספים.

למרות מכשולים קלים אלה, צגי מסך מגע צומחים בפופולריות בקרב הצרכנים. ככל שהביקוש יגדל, המחירים יירדו והטכנולוגיה תגדל עד לנקודה שבה כל צג יכול להפוך למסך מגע.

ב-kTwo 2 Ltd, אנו גאים להציע ללקוחותינו את המילה האחרונה בתחום מוצרי ה-IT ומערכות התקשורת. צוות המומחים שלנו מחויב לספק ללקוחותינו את השירות והתמיכה האיכותיים ביותר. המערכות שלנו אמינות ויעילות, ומושלמות לכל עסק או ארגון. צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על המוצרים והשירותים שלנו, וכיצד נוכל לעזור לך לשפר את מערכות התקשורת שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *